Klaar voor vertrek! ofja bijna dan... - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Willem Haas - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! ofja bijna dan... - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Willem Haas - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek! ofja bijna dan...

Door: Willem de Haas

Blijf op de hoogte en volg Willem

16 April 2015 | Nederland, Eersel

Hallo mensen,

Ook mij hebben ze zover gekregen om deze site aan te maken. Via deze weg zal ik proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van wat ik allemaal zal beleven in Vietnam.

Zaterdagochtend half 9 zal ik vertrekken vanuit het prachtige Eersel, waar ik na 39 uur zal aankomen op de plaats van bestemming. Vanuit Schiphol vlieg ik eerst naar Hongkong. Vervolgens zet ik mijn reis door naar Ho Chi Minh City. Van daar uit vertrek ik 's nachts met de nachtbus naar Boa Loc.

Gedurende 12 weken ga ik stage lopen bij een kuikenbroederij. Mijn opdracht is om onderzoek te doen naar het huidige broedproces. Daarnaast ga ik ook onderzoeken hoe de kwaliteit van het broedproces verbeterd kan worden. Ik zie dit als een leuke, uitdagende opdracht.

De voorbereidingen zijn zo goed als getroffen en ik kan jullie vertellen dat dat veel geregel is. Van een visum tot inentingen, je kan het zo gek niet bedenken, maar er moet veel geregeld worden voordat je voor 12 weken naar het verre Vietnam kan gaan.

Via deze weg wil ik mijn vrienden nog bedanken voor het mooie, onverwachte afscheidsfeest dat ze voor mij georganiseerd hadden. Ik zal het gezuip met jullie gaan missen!

Vanavond zal ik mijn koffer maar eens in gaan pakken en dan ben ik er echt klaar voor. Mijn reis kan beginnen! Kom maar op met die loempia's.

Groeten Willem

  • 16 April 2015 - 22:11

    Martijn Aarts:

    Willem,
    Heel veel plezier en succes met de stage!
    Ik zal je missen.

  • 16 April 2015 - 22:24

    Petra Bierens:

    Heej Willem leuk je te mogen volgen, een ontzettende goede reis man en geniet van alles om je heen.
    liefs, je tante xxx

  • 20 April 2015 - 18:48

    Corien:

    Hoi Willem,

    Heel veel plezier daar in het verre Vietnam. Geniet van deze mooie tijd.

    Corien

  • 25 April 2015 - 19:20

    Corien:

    Hoi Willem,
    Eg leuk om te zien hoe ze daar werken, dan heb ik het wel goed bij jullie hoor haha. Ze zijn wel erg traag zo te zien. O ja kun je niet beter een cabrio bestellen om op je bestemming te komen? Veel plezier en tot de volgende keer.
    Doei Corien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 6159

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 11 Juli 2015

Stage Vietnam

Landen bezocht: