Bao Loc watterfalls - Reisverslag uit Bảo Lộc, Vietnam van Willem Haas - WaarBenJij.nu Bao Loc watterfalls - Reisverslag uit Bảo Lộc, Vietnam van Willem Haas - WaarBenJij.nu

Bao Loc watterfalls

Door: Willem de Haas

Blijf op de hoogte en volg Willem

05 Mei 2015 | Vietnam, Bảo Lộc

Hallo,

Zo de 2de avond alleen op mijn kamer is aangebroken. Na een gesprek van ruim een uur met Amber ben ik er nu weer klaar voor om jullie alles te vertellen wat ik de afgelopen week allemaal heb meegemaakt.

Laat ik maar is beginnen met het vertellen over mijn stage opdracht en de vorderingen daarin. Want ja er wordt ook nog wel wat gewerkt hier in Vietnam. Ik werk hier 6 dagen per week ongeveer 8 uur per dag en houd me dan vooral bezig met de kwaliteit van het broedproces (temperatuurmetingen, broedeikwaliteit, bevruchting, afgestorven embryo's bestuderen, kuikenkwaliteit enz..) op deze manier kun je de resultaten vergelijken met het ideale broedproces. Dan is het nog de kunst om voor de gevonden resultaten aan te geven waar die problemen ontstaan en hoe deze in de toekomst verholpen of vermindert kunnen worden. Om jullie een iets beter beeld te geven van wat ik doe heb ik nog wat foto's toegevoegd.

Zoals ik al zei is dit mijn 2de vrije avond die ik nu heb dus dat wil toch ook zeggen dat ik me in de avonden tot nu toe goed heb kunnen vermaken. Tot afgelopen zaterdag was de andere Nederlander Bart nog hier en zijn we vaak met wat collega's op pad gegaan. Ik heb inmiddels een paar keer gevoetbald, 1 zondag gevist en daarna de vis gegeten in een gezellig hutje, Een karaoke bar bezocht (en nee maak je geen zorgen ik heb niet gezongen), naar de kerk geweest en daarna gegeten bij lokale mensen wat me erg goed bevallen was en zeer leuk is! (en nee dan bedoel ik niet het gedeelte van de kerk bezoeken), 2 keer gebiljart en verschillende keren terras gepakt. maar als hoogtepunt zijn we een dag naar de watervallen van Bao Loc geweest waar ik ook voor de eerste keer gerodeld heb. Kortom in de avonden kan ik me goed vermaken en ik verwacht ook wel dat dat zal blijven aangezien mijn collega's redelijk fanatiek mijn agenda volplannen:)

zo dit was het wel weer voor deze keer. Jullie zijn ook weer op de hoogte van wat ik hier beleefd heb en hoeven je geen zorgen te maken om mij, ofja misschien een beetje dan want als ik voor mijn plezier naar de kerk ga is er ook iets mis......

Groeten Willem!










  • 06 Mei 2015 - 14:41

    Francien:

    Ha Willem,

    Ik vraag me af of je nog wel tijd hebt voor je onderzoek, want daarnaast spelen zich wel erg veel leuke dingen zich af. Ik zie wel dat het goed met je gaat.
    Vergeet je morgen en zondag je lieve moedertje niet door je drukke agenda?
    Wij nemen er morgen wel een op jou, proost alvast.

    Groetjes Francien en Nico

  • 07 Mei 2015 - 19:20

    Liesbeth:

    Hallo Willem,
    Leuk om je verhaal te lezen, het lijkt lang je stage, maar voor je het weet is het weer voorbij.
    We wensen jou veel succes met je stage en probeer zoveel mogelijk te zien van het land.

    groetjes Jos en Liesbeth

  • 09 Mei 2015 - 01:46

    Corrie:

    Hoi Willem, vind het leuk om te lezen en sta ervan te kijken dat je zo mooi je verhaal over daar verteld, hier gaat alles zn gangetje, en hebben fijn feestje gevierd van jullie mam, veel plezier en de groetjes uit Waalre.gr xxx

  • 10 Mei 2015 - 12:48

    Gijs & Diny.:

    Hallo Willem,
    Fijn om te horen dat alles daar goed gaat,
    We zullen aanstaande donderdag een pilsje op je drinken!
    Heel veel plezier daar nog,

    groetjes vanuit Veldhoven!
    Gijs en Diny.

  • 10 Mei 2015 - 23:54

    Lianne:

    Hoi Willem,
    Fijn dat alles goed gaat, Leuk om je verhalen te lezen. Werk ze nog en geniet er nog van.
    Groetjes Fam. box

  • 11 Mei 2015 - 22:35

    Familie Kox:

    Hè Willem
    Het vissen is je gelukt, je had vangst maar het voetbal en biljarten???
    Het terrassen weten we zeker dat jou goed af zal gaan.
    Geloof maar dat wij ons geen zorgen om jou maken en geniet nog van de drukte.
    Groetjes van ons allemaal.














Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 6156

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 11 Juli 2015

Stage Vietnam

Landen bezocht: